tisdag 6 juli 2010

Jag blir TOKIG! eller: Ännu en släng av PMS

Nu har jag gjort mellan 5-7 försök att lämna en kommentar på inlägget Tävling utan att lyckas! Varför funkar det inte att lämna en kommentar?! Jag blir TOKIG, ARG och FRUSTRERAD - allt på en gång! Jag menar: Hur svårt kan det vara?! Först sitter jag fokuserat och tänker ut några lysande meningar (och det är verkligen inte lätt en dag som denna ska du veta) sedan står det att kommentaren är pubicerad - men sedan ÄR den inte det!! Skulle inte förvåna mig det minsta om alla mina kommentarer plötsligt skulle dyka upp på rad. Det vore just typiskt! Jag brukar inte svära i mina inlägg... men nu har jag god lust att skriva (läs:skrika) Helvetes jävla skit!!!!
OM nu någon skulle fråga mig nu: Har du mens, eller? skulle jag pressa upp den personen mot närmsta vägg och morra: Ja vilken minut som helst! Va fan tror du?! Kan du stava till PMS, va? VA?

Hm... när jag tänker på saken hoppas jag på att få just den frågan från någon i dag. Ja faktiskt!

Till dig som inte känner mig vill jag tydliggöra: jag är icke en förespråkare av våld! Det där med att vilja trycka upp någon stackare mot en vägg samtidigt som jag morrar arga ord i dennes öra är bara en dröm som dyker upp en gång i månaden. Den drömmen bor i min fantasi och kommer att stanna där. Promise.




2 kommentarer:

  1. Herre gud, har du mens eller?? ;-)
    Aha, så vid tävlingsinlägg så dröjer det innan nästa inlägg kommer! Jaha, nu vet tant det, så nu slipper hon bryta en nagel varje gång hon enerverat ska backa sig ur sidan för att det är samma samma samma inlägg som de sista 12 minuterna. Då har tant även bestämt sig för att hon inte kommer gilla tävlingar på denna blogg. Tant vinner nämligen bara visselpipor och kammar då det är vinst-varje-gång och ska hon dessutom behöva vänta och bryta naglar så kan det verkligen vara ;-)

    Ska avsluta med att jag har den största sympatin för dig ELI angående din PMS. Jag kunde nämligen starta krig, mina söner ville bli bortadopterade, affären runt hörnet fick slut på choklad och jag hade en stor vilja att göra halsband av barntänder då jag levde med PMS.

    Soliga och varma hälsningar från en mycket lugnare tant som nu ska luta sig tillbaka och tåååligt vänta på nästa inlägg, för ni är verkligen värda att vänta på :-)

    SvaraRadera
  2. Neeeej!! Jag har legat och hållt på denna kanonbild med dinosaurien till ett utmärkt tillfälle för att blogga om och nu smiter ni före i andra filen. Attans er!! :-))

    SvaraRadera