torsdag 8 juli 2010

En vecka på Samos Grekland.

Johanna skriver...

Låter bilderna tala för sig själv denna gång men om ni undrar så:
- varmt? alldeles lagom runt 30-35 grader kanske..
- klart vi kollade fotbollen!
- nej, Rebecca brände sig inte i solen, om jag gjorde? Alltid.
- trodde ni verkligen det var jag som höll i bläckfisken? Rosa nagellack, kom igen! Mer troligt att Anders skulle ha på sig det :)
- alltså ska hon ha tvättbräda beach 2024 så är det väl bäst att börja träna i tid, eller hur?


























3 kommentarer:

  1. Fina, härliga bilder och filmer och roligt skrivet = Klockrent inlägg :-)

    Nu andas jag ut för nu kan ni ju inte sluta blogga innan 2024, hur skulle det se ut om ni blåste era läsare på Rebeccas magresultat!?

    SvaraRadera
  2. HÄÄRLIGT inlägg kära syster! Välkomna hem! KRAM

    SvaraRadera
  3. Det se verkligen underbart ut Johanna, jag langtar verkligen efter att bada i medelhavet, jag bor vara dar om ett par dagar! Ha det fint!

    SvaraRadera