måndag 26 juli 2010

Vad jag gjorde förra torsdagen kl 14.00.


Ber om ursäkt att jag är lite seg, förstår att ni håller på att dööööö av nyfikenhet :)
Det blev ingen bro (tyvärr hade vart kul), inga bullar (Rebeccas farmor bakar jätte goda bullar) och naglarna kan jag fixa hemma själv men det blev hår. Jag drömde att det skulle bli lockigt hår, en dröm jag har haft hela livet. Det blev det inte, men det blev vågigt, och "volymigt". Frisören sa att jag hade det rakaste håret hon sett, så jag är nöjd att hon fick det vågigt.

Bättre bilder kan ni få en annan gång, nu ska hoppa i säng. Har vart på bio i 4-5 timmar så jag är lite trött, måste ju passa på att se många filmer när man har barnvakt.

Godnatt!

(Ohh neeej! "godnatt" Fan vad pinsamt jag har precis gjort mitt första "godnatt-inlägg"...shit...måste verkligen skärpa mig. Mitt bloggande går utför..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar