torsdag 8 juli 2010

Påverkan av killkompisar.

Johanna skriver....

Jag och min bäste vän prins Daniel av Österberget satt och småpratade lite i solen.

- vet du vem jag såg på stan idag förresten? sa prinsen plötsligt.
- ...... , sa jag.
- Xxxxx med en tjej och en unge på typ 5-6 år. Men är det hans barn? Hade han barn när ni va tillsammans, när va de förresten??
- De va typ 5-6år sen... Shiiit tänk om det är mitt barn???!?! Precis när dessa intelligenta ord kommer ur munnen på mig inser jag mitt misstag men försent.. prinsen skrattar gott åt mig,
- idiot!

Det sägs ju att man blir som man umgås, så om jag nu börjat tänka som en kille tror jag det är dags för mig att ragga upp lite fler tjejkompisar...

Tjejkväll någon?

2 kommentarer:

  1. haha! det är inte alltid lätt /Frida

    SvaraRadera
  2. Du behöver inga tjejkompisar, du har ju mig!

    -Rättelse krävs, "Kungen av Österberget" om jag får be...

    /D

    SvaraRadera