torsdag 15 juli 2010

Roliga siffror


Jag är inte särskilt road av siffror. Har aldrig varit. Tabeller - nej tack! Ekonomiska teorier - nej tack! Statistik - nej tack! Strategier i matematiskt tänkande - nej tack! Siffror gör mig nervös och illa till mods - jag håller mig till de trygga bokstäverna i stället. Jag listar mina inkomster och utgifter varje månad. Jag mäter mjölet i rätt antal dl när jag bakar. Jag vet att det är 7 mil mellan Norberg och Västerås. I övrigt undviker jag siffror så långt det bara går.
Men det finns faktiskt några siffror som gör mig riktigt glad: statistik som redovisar antal besökare på bloggen!

Låt mig presentera dagens noteringar:
Totalt antal besök på bloggen: (sedan starten i mitten av maj 2010) 975 stycken. Totalt antal läsare som gått från Bloggtoppen till bloggen: 80 stycken.
Ja tänk! Ibland kan siffror vara riktigt härliga!
Tycker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar