tisdag 29 juni 2010

TÄVLING!!!


Drömmer DU om att bli en vinnare?
Det enda du behöver göra för att delta i just den här tävlingen är att svara på frågorna OCH lämna en kommentar på detta inlägg!!!


Till dig som någon gång tidigare har lämnat en kommentar på våran blogg :

Har du gjort det för att...

a) du haft en fråga att ställa ang inlägget (eller något annat)
b) du vill visa din uppskattning till skribenten
c) du vill delta i en tävling
d) du är en jävel på att formulera dig
e) övrigt (vad?)

Till dig som inte (tidigare) har lämnat en kommentar :

Beror detta på att...

f) du inte har haft tid
g) du inte vetat hur du ska formulera dig
h) du tycker att det är för krångligt
i) du av princip aldrig länmar kommentarer på bloggar
j) du är blyg
k) övrigt (vad?)

Tävlingen pågår till och med den 11 juli. Lycka till!
ps. Det är aldrig försent att kommentera (även tidigare inlägg) på bloggen - eller ansluta sig till gänget under rubrik "Trogna läsare"!

13 kommentarer:

  1. jag HAR lämnat kommentar för att

    c) jag ville delta i en tävling
    e) jag tyckte inlägget var roligt

    Vad roligt att ni har så många tävlingar !;) ♥

    //Ebbaa :)♥

    SvaraRadera
  2. Jag har lämnat en kommentar för att

    b)Ville visa min uppskattning till skribenten
    c) Ville delta i en tävling

    Kram/
    Albin

    SvaraRadera
  3. Oj, jag glömde att kommentera! Jättekul att ni startat en blogg och fortsätt med tävlingarna! // Albin

    SvaraRadera
  4. Jag har lämnat kommentarer för att.. A,b och c. /Martin

    SvaraRadera
  5. Jag har lämnat kommentarer för att:
    b) du vill visa din uppskattning till skribenten
    c) du vill delta i en tävling

    Vad kan man vinna då?

    SvaraRadera
  6. Jag har INTE lämnat en kommentar pga att jag inte vetat om denna helt underbara blogg innan (K)och funderar på varför inte världen, eller iaf Sverige har stannat upp. Kom fram till att det är nog Victoria och Daniel som tagit för stor plats ett tag. Men nu jädrar ska här läsas blogg :-)

    SvaraRadera
  7. En kommentar har jag inte tidigare skickat för att jag inte känt till denna mysiga, kloka, roliga, underfundiga, ljuva, intelligenta systerblogg tidigare!
    Puss på er och fortsätt skriva. :))
    /Kramar Miriam

    SvaraRadera
  8. Hallå brudar, vart har ni tagit vägen? Jag trodde jag hade hittat en blogg som uppdaterade typ varje dag. Hmm.... *sätter mig ner och trummar med naglarna i bordet*

    SvaraRadera
  9. Varmt välkommen till våran blogg kära Tant! Vi har låtit tävlingen ligga kvar överst (och vänta med nya inlägg) för att ge många en chans att se den och vara med, men vanligtvis skriver vi flitigt! För övrigt gillar jag din blogg skarpt! / Elisabeth

    SvaraRadera
  10. KÄRA TANT - välkommen som Trogen läsare!!! Du HAR hittat en blogg som uppdaterar "typ varje dag" men nu har vi låtit Tävlingen ligga kvar för att ge många läsare en chans att delta. Så: håll ögonen öppna för snart rasslar det till med nya härliga inlägg! Vill passa på att ge mina komplimanger för DIN blogg - riktigt underhållande! / ELIsabeth (Syrran ligger på en strand på Samos i skrivandets stund).

    SvaraRadera
  11. KÄRA TANT - varmt välkommen som Trogen Läsare! Du HAR hittat en blogg som uppdaterar "typ varje dag". Nu har vi dock tagit en liten paus i skrivandet till förmån för Tävlingen, som vi vill ha kvar överst lite extra länge för att ge läsare chans att delta. Men: håll ut! SNART rasslar det till!

    SvaraRadera
  12. Tack tack tack, både för alla svaren ;-) och för komplimangen ang min blogg. Jag blir jätteglad!!

    Lovar att jag ska köpa mer tålamod och önskar er en skön semester vart ni än befinner er!!

    SvaraRadera
  13. Hahaha Se inlägg skrivet av Elisabeth tisdag 6 juni!! Ibland vet man ju inte om man ska skratta eller gråta, men den här gången blev det ett högst befriande skratt!! Hahahahah // ELIsabeth

    SvaraRadera