onsdag 9 juni 2010

Tävling!


Johanna skriver...

För några veckor sedan var jag, en god vän och resten av Växjös kändiselit på smygpremiär av Sex and the City 2. Röda mattan var utrullad, de bjöd på mat och
bubbel och på stolarna låg var sin goodie bag. Visst låter det underbart? Sen att vi inte alls blev bjudna på detta utan att vi (mest jag) var desperat nog att betala lite extra för att få se filmen före alla andra är ju en annan sak. Måste nog tyvärr säga att filmen inte riktigt levde upp till mina förväntningar men jag nöjt ändå av varje sekund tillsammans med mina älskade gamla vänner.

På premiären var 3 av 222 personer av det manliga könet, min goda vän en av dom. Underbart tyckte jag som gick därifrån med två påsar fyllda (nja kanske inte riktigt) med härliga tjejsaker :)

Givmilda som vi är på denna blogg så tänkte vi nu lotta ut en av dessa härliga Sex and the city-påsar!

Det ända du behöver göra är att kommentera detta inlägg och dela med dig av ditt bästa Sex and the City-minne!
Tävlingen pågår fram till måndagen den 14 juni.

10 kommentarer:

  1. Jag har inte sett hela så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva !:( Men jag är nyfiken på vad det är i påsen! ;) Skicka den vetja !:)

    Kramar Ebba !:) <3

    SvaraRadera
  2. Jag har så dåligt minne så jag kommer bara ihåg saker ur den senaste filmen ;-) Det är när Miranda säger upp sig från jobbet och hinner i tid till sin sons naturkunskaptävling. Han vinner första pris och hon säger "I made it, I never make it". Då kunde inte jag hålla borta tårarna. Hennes val kändes så rätt.

    SvaraRadera
  3. alla bakfylle dar i johannas soffa... med smågodis, pizza och timmar med sex and the citty så klart!

    puss från Lina!

    SvaraRadera
  4. Mitt helt klart bästa minne av serien...o tro mig jag har nog sett hela tre gånger är när varje avsnitt tar slut, texten rullar upp slutlåten kommer på och äntligen äntligen får jag titta på mitt älskade The Wire, Sopranos och krigsfilmer. Det är ett fint minne...
    /martin

    SvaraRadera
  5. Martin måste bara vinna, klart bästa kommentaren!

    SvaraRadera
  6. Tänkte lotta ut en vinnare av alla som lämnat en kommentar, så nu e du också med i tävlingen :)

    SvaraRadera
  7. Wiii! Detta vill jag vara med på!

    Mitt bästa minne är självklart när Carrie tvärt stannar förbi ett skyltfönster där hon skådar dessa underbara rosa skapelser och säger "Hello lovers", som hon senare får fostervatten på. Dock gör ju inte det något för hon kunde bidra till Mirandas födelse SAMT hon fick visa dem för Mr Big under en helt magisk kväll innan han for.

    Men pratar man filmen så måste jag ju säga att det var förbaskat kul när Samantha fick tillbaka sin lust när hon stötte på denna underbara skapelse ute i öknen!

    Vinner jag nu?=)

    /Frida

    SvaraRadera
  8. Men men men! KUnde inte kommentera under inlägget om boktipset! Den är ju slut på adlibris. Snyft! Vart ska jag söka nu då? //frida

    SvaraRadera
  9. Frida. Jag ska kolla upp var du kan hitta boken! Återkommer. // Lisa

    SvaraRadera
  10. Frida. Kolla mitt inlägg under "Månadens boktips"! // Lisa

    SvaraRadera