lördag 5 juni 2010

Sex som jag vill ha det - Månadens boktips

Månadens boktips är en blogg som getts ut i bokformat. Redan i första kapitlet anger författaren en tydlig ton "Är det något fel på en när man tänker på sex hela tiden?" Lee går knappast som katten kring het gröt. Hon skriver öppet och utan omsvep om ett av livets väsentligheter. Vi får följa hennes erotiska resa i dagboksform - inklusive allt! För Abby är inte den som tackar nej till sex - vare sig det sker på parklubb eller utomhus, innefattar gruppsex eller one night stands. Med en stor portion entusiasm och humor beskriver hon bl.a. tillfälliga förälskelser och utforskande möten med personer av samma kön. Språket är närgånget och osminkat - det är med andra ord ingen läsning för den försiktiga flickan eller prydlige pojken!
Sex som jag vill ha det är en utmärkt sommarbok i pocketformat för dig som gillar erotiskt litteratur - lätt att ta med ut i hängmattan eller på ensampicknick till en skogsglänta!

ps. Abby Lee är en pseudonym. Bloggen om hennes sexäventyr skrev hon under en treårsperiod, den hade miljontals besökare och lockade närmare hundra tusen nya läsare varje månad! 2006 blev den utnämnd till bästa brittiska/irlänska blogg.

4 kommentarer:

  1. åh den måste jag läsa, tack för tipset syster :) /johanna

    SvaraRadera
  2. Åh! Så dumt! Boken är slut ÖVER ALLT! Slutsålt hos grossist och på förlag! Men jag har en ide: jag lånar ut mitt eget (vältummade) exemplar ;-) Jag kan skicka den till A som skickar den till B som skickar den till C och slutligen tillbaka till mig! Bra va? // Lisa

    SvaraRadera
  3. Låter jätte bra, jag tar den gärna efter Frida :) //johanna

    SvaraRadera