tisdag 10 augusti 2010

Vem hade DU valt?



eller...


I söndags såg jag Mona Salin när jag och min vän Miriam var på väg till Mosebacke för att fira Cornelis födelsedag. I går kväll såg jag en film med Mads Mikkelsen. I natt drömde jag om... Ja gissa! Mona Salin! Vi satt i gräset hon och jag och och några till och diskuterade politik. Jag gav henne några världefulla råd om hur hon skulle kunna styra upp Sverige om Socialdemokraterna vinner valet. Hon lyssnade intresserat. Det var ju en rätt komisk dröm så här efteråt... men kommande natt vill jag nog hellre spendera med Herr Mikkelsen. Om jag får välja.


Vem skulle DU helst tillbringa natten med? Kom igen nu! Var inte blyg! Instruktioner i Hur man lämnar en komentar hittar du under Arkiv, juni månad!!


3 kommentarer:

  1. Jag drömde om tvestjärtar (stavas de så, de där vidriga små äckliga djuren?) inatt att de kröp runt i hela sängen. Ja skulle lätt valt Mads framför både tvestjärtar och Mona, oj vad han måste känna sig hedrad om han skulle läsa detta ;) /johanna

    SvaraRadera
  2. Fy så svårt att välja...NOT!
    Skit i Sveriges ekonomi, skola och omsorg.
    Ge mig dansken! ;-)

    SvaraRadera
  3. Lätt val. Mads hade gått före Mona alla dagar i veckan.

    Men mest hade natten spenderats med att prata film hoppas jag.

    SvaraRadera