söndag 22 augusti 2010

Hej Martin


När jag sprang min runda i dag kom jag att tänka på när du och jag gjorde sällskap i joggingspåret i Farshult sommaren 2009. Precis innan vi skulle ge oss ut i den Småländska skogen nämnde någon att det förekom vildsvin i trakten. Jag tog informationen lätt eftersom jag skulle ha dig vid min sida. Brorsan räddar mig så klart! tänkte jag lite naivt (för ursäkta Martin, men vad skulle du egentligen kunna göra om det verkligen dök upp ett ilsket vildsvin, annat än att skrika åt mig att springa som bara fan?). Du tog snart ledningen och det enda jag kunde tänka på när jag försökte komma ifatt din ryggtavla (tror aldrig att jag sprungit så snabbt) var att avståndet mellan oss och den höga musiken i dina lurar skulle hindra dig att höra mig skrika.
Så här efteråt är det ju ett riktigt roligt minne!
Kram.

2 kommentarer:

  1. Haha! Det du inte visste var att jag hade min stora "Gun" (http://www.e-gun.net/guns/20047-1.jpg) med mig..annars hade jag aldrig vågat ge mig ut i småländska skogarna! Det går inge vidare för min löpning, så nästa gång är det garanterat din ryggtavla jag kommer få se :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. hahaha :D
    det var ett roligt inlägg :)
    kram

    /Ebba

    SvaraRadera