onsdag 25 april 2012

Om att göra som man blir tillsagd..

Läste i en broschyr som jag fått från BVC (barnavårdscentralen) att en ammande kvinna ska äta 800kcal mer om dagen, tyckte att jag gjorde ett bra jobb idag. För det var väl ungefär såhär dom tänkte då?


-Nej, fotot är inte tagit i en konstig vinkel. Dom är SÅ stora.
- Om jag kräktes efter? Jag fick i mig 1 1/2 sen mådde jag illa resten av dagen.
Ska ringa till BVC och klaga i morgon, blir sjukt jobbigt om jag måste hålla på såhär varje dag i ett halvår till....


Glöm inte att rösta längst upp till höger och lämna sedan ditt namn här finfint pris väntar en lycklig vinnare.

1 kommentar:

  1. De var ju jag Johanna som skrev detta inlägg... vore ju lite konstigt om Eli fortfarande ammade sina tonårsbarn (men DE hade vart nått att skriva om...).

    Är det lite mobbat att kommentera sina egna inlägg kanske? :)

    SvaraRadera