söndag 15 april 2012

Har svårt att bestämma mig

Jag har haft många olika frisyrer genom åren. Olika korta frisyrer och långt hår. Jag har gjort ljusa slingor och även provat på att vara brunett. När jag haft kort hår har jag saknat det långa håret och tvärtom. Nu har jag varken kort eller långt utan något mitt emellan, det är svårt att få snyggt och går varken att sätta upp i tofs eller knut.. Mina blonda slingor har växt ut så jag har en mörk kant längst in - inte fint. Jag passar nog bäst i långt hår men det finns ju så många snygga korta frisyrer. Våren är här och det vore roligt att förnya sig lite.

Haha.. vet inte hur intressant det här inlägget är för er kära läsare... det är ju varken tankeväckande eller humoristiskt skrivet... men men man kan ju inte vara på topp jämt... här får ni i alla fall några exempel på korta frisyrer som jag tycker är fina.



Skulle jag passa i den här frisyren?
Eller i den här?

Eller den här? Riktigt fin frisyr tycker jag.


Eli



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar