onsdag 1 september 2010

Inte många Zlatan i läsekretsen, eller?




Vi har (hittills) fått in endast 2 (!) tävlingsbidrag från våra 22 Trogna Läsare och jag funderar lite över skälen till detta. Kan det vara så att...

a) vi inte har fler vinnarskallar än så i vår trogna läsekrets (inte många Zlatan här inte)

b) ni prioriterar annat än gissningstävlingar (kanske barn, familj, vänner, sex, svampplockning, golf...)

c) ni tycker det är fånigt med tävlingar

d) uppgiften var för svår / för lätt för er smak

hm... jag vet inte... kan någon ge mig en ledtråd?

ps. Frida! Du är SÅ välkommen att delta - om du tecknar dig som Trogen Läsare nu!


6 kommentarer:

  1. Klart vi gillar när ni har tävlingar. Jag är verkligen ingen Zlatan, men när någon fixar något roligt, så ställer jag upp.

    Tror att folk är bortskämda med att roaS och inte själva bjuder till för att roa!!

    SvaraRadera
  2. I en tävling så är PRISET viktigt tycker jag =) Det är inte alltid det räcker med äran för att få folk att deltaga.

    SvaraRadera
  3. Tack Tant Rosa för all respons du ger oss här! Zlatan eller inte, en baddare på att roa och sprida glädje är du för jämnan!! // Eli

    SvaraRadera
  4. Jag har tyvärr inte hunnit, prioriterat skola, barn,häst och möhippa ;-) Ganska svår uppgift med, kräver lite tid =) men tävlingar är kul!

    SvaraRadera
  5. Tack för era svar! Ang. frågan om priset är det så att vinnaren ALLTID får ett pris. Exempelvis vann Tant Rosa glasscheckar tidigare i somras. Vi har inte gått ut med vad priset är INNAN någon vunnit... Men det kanske ni vill veta?
    // Eli

    SvaraRadera
  6. Inte jag. Jag måste inte veta vilket pris det är. Som jag sagt tidigare, så vinner jag endast visselpipor och kammar på "vinst varje gång"
    så glasscheckarna var för mig en storvinst ;-)

    SvaraRadera