torsdag 16 september 2010

Möt Lisa - Trogen Läsare nr 21




Ålder? 34 år

Bor? Just nu i ett vackert litet rum i ett vackert litet hus med en vacker liten sjötomt på Färingsö.

Bostadsdröm? Som nu, fast det skulle vara mitt eget. Mina bästa vänner skulle alla bo i närheten och så skulle det helst få vara sommar 10 månader om året.

Det bästa med denna blogg? Att det är blandade ämnen och att ni är två som skriver.

Läser gärna / vill se mer av på bloggen? Allt som Ni vill dela med Er av.

Vad tänker du ang. namnvalet? Det är ett fint, ganska poetiskt namn som visar att det kan vara bra med lite egen tid.

Följer du någon blogg? Ja, flera:

Min inspirerande görmigvarmihjärtatvän Eli och hennes syster:

Min goda cirkusartistvän Pelle:

Min fina textilkonstvän Adina:

Min fantastiska utlandsflyttade vän Minka:

Min härliga politikjournalistvän Andreas:

Läser just nu: Fågeln som vrider upp världen av Haruki Murakami








1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja lägga till ytterligare en blogg på min blogglista:

    Min galet duktiga fotografvän Linnéa
    http://annalinneas.blogspot.com/

    =)

    SvaraRadera