tisdag 8 mars 2011

Hoppas!!!


Häromdagen ringde jag syrran i Växjö och berättade att min tunna plånbok hindrar mig att resa ner till dem med barnen i Valborgshelgen. Jag och ungarna hade sett fram emot att träffa alla våra nära och kära i Växjö (och möta våren) men så blir det nog inte tyvärr. Kära Syster svarade med att hon, Anders och Rebecca kanske kan komma upp till oss i Norberg i stället! Inte så roligt för lilltjejen att åka bil så långt men eventuellt kan de resa när hon somnat... Inte så roligt kanske för Anders att köra nattetid... hm... vi får se hur det blir...
Gissa om jag håller tummarna!!!

3 kommentarer:

  1. Då ska tant hjälpa dig med tumhållningen!!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt att ni (Johanna, Anders och Rebecca) ska ta och komma hit och hälsa på lite, jag menar man klarar sig ju inte längre utan er än nån månad sådär! :)
    Kram, ebba

    SvaraRadera
  3. TACK Rara Tant!
    Håller verkligen med dig Ebba! Den där härliga familjen vill man inte vara ifrån för länge! // Eli

    SvaraRadera