fredag 8 oktober 2010

Jag hoppas...

När jag kommer hem från jobbet 17.30 väljer jag...

  • tid med Ebba (till exempel middag, läxläsning, kolla på film / TV, högläsning)

För er som inte vet det, så bor Albin hos sin pappa i Östergötland, så vi träffas tyvärr inte i vardagen.

  • att laga mat, tvätta och allt det andra (tråkiga) man behöver göra för att trivas hemma

  • att läsa en bra bok

  • att landa på kudden före 22.00

Jag hoppas att våra läsare har ett stort tålamod när vi nu - under en tid - prioriterar annat än att blogga själva och läsa andras bloggar!


4 kommentarer:

  1. Jag som inte har tålamod i mitt DNA ska ändå vänta på er. Att blogga ska vara roligt och inte något tvång, så då är det bättre att vila tills energin och lusten kommer tillbaka.

    Hoppas ni får en skön helg/vecka/månad :-)

    Kram till systrarna

    SvaraRadera
  2. Tack Du Allra Sötaste Tant! // Eli

    SvaraRadera
  3. Det är sunt att ägna sin tid till det som känns rätt och viktigast i stunden. Allt har sin tid, liksom.

    Det behövs inget tålamod för att vänta på er, bara förståelse. Tycker jag. :) <3
    (Saknar både dig och Ebba, förresten)

    SvaraRadera
  4. tack för respons Lisa! Vi kan väl höras snart? Kram, Eli

    SvaraRadera